Sayfa 1 Toplam 6 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu
Toplam 53 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Like Tree4Likes

Konu: S bot ayarları

  1. #1
    Yeni Oyuncu
    Üyelik tarihi
    09.Mart.2018
    Mesajlar
    9
    Karakter Bilgileri


    Sunucu
    Hazar
    Nick
    NYKIO
    Ünvan
    -
    Level
    77
    Irk
    Avrupalı Avrupalı
    Guild
    -

    S bot ayarları

    Arkadaşlar merhaba S bot ayarları konusunda bi kaç takıldığım nokta var bana bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim

    - Parti olustururken buff ayarlarını yaptıramıyorum buff ayarı yapsamda birbirlerine buff bastıramıyorum

    - Topladığım bazı itemleri depoya atmasını istediğim halde sectiğim itemleri depoya alamıyorum

    - ayrıca coklu bota girerken arada dc alıyorum

    Şimdiden Teşekkür ediyorum

  2. #2
    JoySro Oyuncusu
    Üyelik tarihi
    10.Ocak.2018
    Mesajlar
    82
    Karakter Bilgileri


    Sunucu
    Hazar
    Nick
    MrSaxobeat_
    Ünvan
    [Marquis]
    Level
    125
    Irk
    Avrupalı Avrupalı
    Guild
    HellGate15
    Hocam birde hangi sürümü kullanıyorsun benim kullandığım sbot v1.038 seninki en yeni sbot ise bazı değişiklikler var onda daha farklı yerde olabilir çözemessen eğer Team ile hallederim.






    [GM] Readers and [GA]Netekim like this.




    İnsan Hayatta tek kişidir.İki kişi olmak için Sever.Üç Kişi olmak için Sevişir.

  3. #3
    JoyTeam Support [GA]Netekim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.Ocak.2018
    Nereden
    JANGAN
    Mesajlar
    1,102
    İlginize teşekkürler Eşo

    ibrahimsenol2017 problem devamında Özelden Team Id ve PW atarsanız bağlanıp bizzat gösterebilirim.

    İYİ FORUMLAR

  4. #4
    JoySro Baronet
    Üyelik tarihi
    27.Şubat.2018
    Nereden
    1
    Mesajlar
    524
    Karakter Bilgileri


    Sunucu
    Hazar
    Nick
    Fiera
    Ünvan
    [Baronet]
    Level
    122
    Irk
    Avrupalı Avrupalı
    Guild
    BlackPlague
    Ya şey ben Silkroad dosyasını nerden nasıl seçicem SBOT'da bilen varmı



    Yükselen güneşin İmparatorluğu


    Bilgisayara özel mesaj gönder.

  5. #5
    JoyTeam Support [GA]Netekim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.Ocak.2018
    Nereden
    JANGAN
    Mesajlar
    1,102
    Alıntı Bilgisayar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya şey ben Silkroad dosyasını nerden nasıl seçicem SBOT'da bilen varmı
    Konuyu açtığınız konuda ve attığınız özel mesajdan belirttim.

    İYİ FORUMLAR

  6. #6
    JoySro Baronet
    Üyelik tarihi
    27.Şubat.2018
    Nereden
    1
    Mesajlar
    524
    Karakter Bilgileri


    Sunucu
    Hazar
    Nick
    Fiera
    Ünvan
    [Baronet]
    Level
    122
    Irk
    Avrupalı Avrupalı
    Guild
    BlackPlague
    Bişey dahaaa. Ben Sbotta ayar yapsam dahiii.Sbot kendine buff basma yarında 3 kısmada doğru buffları koymama rağmen buffu basmıyo.Ayrıca yerdekileride toplamıyo toplayı işaretlememe rağmen.Crack versiyon indirdim bi farkı varmı bilemem ama sorun ne anlamadım



    Yükselen güneşin İmparatorluğu


    Bilgisayara özel mesaj gönder.

  7. #7
    JoySro Baronet
    Üyelik tarihi
    27.Şubat.2018
    Nereden
    1
    Mesajlar
    524
    Karakter Bilgileri


    Sunucu
    Hazar
    Nick
    Fiera
    Ünvan
    [Baronet]
    Level
    122
    Irk
    Avrupalı Avrupalı
    Guild
    BlackPlague
    E tabi bide haliyle satın alınması gereken şeyleri ayarladığım Alexandria South'dayken bot MErchant yani kısaca iksir satıcısına gitmiyo



    Yükselen güneşin İmparatorluğu


    Bilgisayara özel mesaj gönder.

  8. #8
    JoySro Baronet
    Üyelik tarihi
    27.Şubat.2018
    Nereden
    1
    Mesajlar
    524
    Karakter Bilgileri


    Sunucu
    Hazar
    Nick
    Fiera
    Ünvan
    [Baronet]
    Level
    122
    Irk
    Avrupalı Avrupalı
    Guild
    BlackPlague
    Vede ne kadar ingilizcem olsa bile doğru şey işaretlediğimde yapmıyo



    Yükselen güneşin İmparatorluğu


    Bilgisayara özel mesaj gönder.

  9. #9
    JoySro Baronet
    Üyelik tarihi
    27.Şubat.2018
    Nereden
    1
    Mesajlar
    524
    Karakter Bilgileri


    Sunucu
    Hazar
    Nick
    Fiera
    Ünvan
    [Baronet]
    Level
    122
    Irk
    Avrupalı Avrupalı
    Guild
    BlackPlague
    Hayır yani Versiyonum EŞO ile aynı 1,0,38 ama olmayor



    Yükselen güneşin İmparatorluğu


    Bilgisayara özel mesaj gönder.

  10. #10
    JoySro Baronet
    Üyelik tarihi
    27.Şubat.2018
    Nereden
    1
    Mesajlar
    524
    Karakter Bilgileri


    Sunucu
    Hazar
    Nick
    Fiera
    Ünvan
    [Baronet]
    Level
    122
    Irk
    Avrupalı Avrupalı
    Guild
    BlackPlague
    Bırak depoya koymayı toplamıyo bile buffda basmıyo nasıl olucak anlamadım



    Yükselen güneşin İmparatorluğu


    Bilgisayara özel mesaj gönder.

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Hakkımızda
JoySro Online, Aralık 2011 tarihinde açılmış olup, 7 senedir kesintisiz yayındadır. Tek server ile başladığı hizmet hayatını 2 ve 3. serverlarını açarak devam ettirmiştir. Şu anda HAZAR, SALTUK ve PETRA olmak üzere 3 farklı CAPte sunucularla siz değerli oyuncularına hizmet vermeye devam etmektedir.
Bizi Takip Edin

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0