Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 18 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Like Tree3Likes

Konu: Gm ga mitra ip limit

  1. #1
    Banned
    Üyelik tarihi
    28.Mart.2018
    Mesajlar
    5

    Gm ga mitra ip limit

    Mitra sw sinde ip limitin 4 olmasini istiyoruz gelip oyunda oylamada yapa bilirisiniz en azin dan kendimizi kasmak icin oyun acilali 3 ay oldu nerdeyse biz hala 110 olamadik carlarimizi kasmaya pt yapamiyoruz actigimiz pt sabah kalmiyor kaciyorlar zaten exp rate dusuk nova dusmuyor bile bizim kasilmamiz zor bizim ricamiz sizden ip limitin tekrardan elden gecirilmesi ve isterseniz oylama ile gerekenin yapilmasi. Rica ederiz.

  2. #2
    Banned
    Üyelik tarihi
    19.Ocak.2019
    Mesajlar
    902
    Karakter Bilgileri


    Sunucu
    Mitra
    Nick
    Rogue
    Ünvan
    [Baronet]
    Level
    106
    Irk
    Avrupalı Avrupalı
    Guild
    -
    4 olacak, sonra diğer 4 pt üyesini bulamadığın için bir 4 daha isteyeceksin.

  3. #3
    JoySro Knight
    Üyelik tarihi
    06.Haziran.2018
    Nereden
    Earth
    Mesajlar
    329
    Karakter Bilgileri


    Sunucu
    Mitra
    Nick
    CasaBlanca
    Ünvan
    [Baronet]
    Level
    110
    Irk
    Avrupalı Avrupalı
    Guild
    -
    Alıntı mustafa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mitra sw sinde ip limitin 4 olmasini istiyoruz gelip oyunda oylamada yapa bilirisiniz en azin dan kendimizi kasmak icin oyun acilali 3 ay oldu nerdeyse biz hala 110 olamadik carlarimizi kasmaya pt yapamiyoruz actigimiz pt sabah kalmiyor kaciyorlar zaten exp rate dusuk nova dusmuyor bile bizim kasilmamiz zor bizim ricamiz sizden ip limitin tekrardan elden gecirilmesi ve isterseniz oylama ile gerekenin yapilmasi. Rica ederiz.
    4 Yapınca server dolacak kapasite 10,000 olsun isteyeceksin.

  4. #4
    Banned
    Üyelik tarihi
    28.Mart.2018
    Mesajlar
    5
    Ben hemen olsun istemiyorum oylama yapsin milletin kararini ogrensin ona gore davransin yani sonuc da bizde playeriz bizde bu oyuna silk alarak para kazandiriyoruz bizim de isteklerimiz olucak biz gerekeni joysronun yapmasini istiyoruz oylama ile olacak ve gelecek . Sonuz da millet isterse olur istemezse zaten olmaz .

  5. #5
    Banned
    Üyelik tarihi
    28.Mart.2018
    Mesajlar
    5
    10.000 olmasina gerek yok zaten pren varsa oyuna girersin yoksa zaten bot cari olacak nasil girsin .

  6. #6
    Banned
    Üyelik tarihi
    28.Mart.2018
    Mesajlar
    5
    Merak etme herkes 2 kisi olarak pt kura bilir ama 4 kisiyle party kurarak milletin pt olmaz biz calistigimiz icin sizler gibi her saat basi giremiyuz.

  7. #7
    Banned
    Üyelik tarihi
    19.Ocak.2019
    Mesajlar
    902
    Karakter Bilgileri


    Sunucu
    Mitra
    Nick
    Rogue
    Ünvan
    [Baronet]
    Level
    106
    Irk
    Avrupalı Avrupalı
    Guild
    -
    Alıntı mustafa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merak etme herkes 2 kisi olarak pt kura bilir ama 4 kisiyle party kurarak milletin pt olmaz biz calistigimiz icin sizler gibi her saat basi giremiyuz.
    Senden önce 110 olmuş olmamız işsiz güçsüz gezdiğimizi mi gösteriyor?

    Adımlar:

    1) Gerçek bir 7/24 bul,
    2) PTyi kusursuz ayarla,
    3) 110.

  8. #8
    JoySro GM Ekibi [GM] Netekim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.Ocak.2018
    Nereden
    JoySro
    Mesajlar
    2,400
    Şuan için bir artış düşünülmüyor öneriniz için teşekkür ederiz.

  9. #9
    Yeni Oyuncu
    Üyelik tarihi
    23.Aralık.2018
    Mesajlar
    5
    Karakter Bilgileri


    Sunucu
    Mitra
    Nick
    ELBiSTANLl
    Ünvan
    -
    Level
    80
    Irk
    Çinli Çinli
    Guild
    _AKINCILAR_
    oyun chek oyuna giremiyoruz bir acıklama yapın bu nasıl iştir

  10. #10
    Yeni Oyuncu
    Üyelik tarihi
    03.Mart.2019
    Mesajlar
    3
    GM KARDEŞLER ABİLER yaw şu ip limiti 3 yapsanızda olur en azından 2 arakdaş pt yaparız artık gına geldi 7-24 ppt lere giriyoruz ben işim gereği 3 gün afk kalıyorum bi geliyorum pt toplam 1k mob kesmiş siktir olup gitmişler kafayı yicem her seferinde aynı şey 2arkadaşız 4 çar aynı yere gidip gidip ölüyoalr daha çok exp kaybediyoruz 2 çarıma 2 şer pre harcadım hala 107 lwl ler birde oyunun başından beri çarların 2 side 107 lwl oldu ne sos ne mon ne sun nede nowa gördük hadi o şans işide şu ip limite el atın her hafta snir krızine giriyorum küfür de yasak sövemiomde adamlara keni kendimi yiyom

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Hakkımızda
JoySro Online, Aralık 2011 tarihinde açılmış olup, 7 senedir kesintisiz yayındadır. Tek server ile başladığı hizmet hayatını 2 ve 3. serverlarını açarak devam ettirmiştir. Şu anda HAZAR, MİTRA ve PETRA olmak üzere 3 farklı CAPte sunucularla siz değerli oyuncularına hizmet vermeye devam etmektedir.
Bizi Takip Edin

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0