Daha Fazla Etkinlik

45 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    merhaba1 aydır girmiyordum oyuna şimdi girmeye çalıştığımda mbot hata veriyo ne yaptıysam olmadı teamı versem yardımcı olurmusunuz ?
  2. Cevapla
    başardım ilk event post benim
  3. Cevapla
    Selam hocam ben mitra serverindeyim ama mbotu ne yapyiysam çaliştiramadim. Tv versem yardimci olur musunuz.
  4. Cevapla
    Dostum charımın knight göreviyle ilgili sıkıntım var ve 2 konu açtım kesinlikle dönüş yapılmıyor 2 gündür ilgilenir mısınız?
  5. Cevapla
    Bugün 13:39 - permalink
    Server Hazar:
    Bitane car aciyorum DC yeyiyo , 10-20 tane car aciyolar DC falan yemiyi. Simdi onlar oynayacak biz oynamalimmi ? serverin kapasitesi cok az 2400 cok az ,Mitrada oldugu gibi 6000 yaparsan sunu iyi olur. Oynayamiyoruz kardesim Server Full dolu oluyo ben8m bir tane Carim var onlada giriyorum bir kac saatden sonra DC yeyiyo Olanakli kesilede bilmiyoruz. Bu sorunu ortadan kaldirirsan Sevinirim. Saygilar Reis.
    Captain: FalconKQ
  6. Cevapla
    günaydın reis bana bi yardımcı olurmusun silk scroll la ilgili bir sıkıntım var özel mesaj atmıştım sana.
  7. Cevapla
    iyi günler ben hottmail hesabımı deyiştirmek istiyorumda bana yardımcı olabilirmsiniz
  8. Cevapla
    iyi günler ben hotmailimi deyiştirmek istiyorumda yardımcı olabilirmisiniz
  9. Cevapla
    Hayırlı akşamlar, musaitseniz yarım saatinizi bana ayırma şanşınız varmı char işlemi vardı
  10. Cevapla
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 45
[GM] Awakea Hakkinda

Temel Bilgiler

[GM] Awakea Hakkinda
Biography:
Sıla Gençoğlu ❤️
Location:
🔸 Eskişehir ♦️
Occupation:
Yazılımcı

Signatürü


🔰--- l l l RESMİ SİTELERİMİZ l l l ---🔰

www.JOYSRO.com (JoySro Resmi Web Sitesi)

forum.JOYSRO.com (JoySro Resmi Forum Sitesi)

www.facebook.com/JoySrocom (JoySro Resmi Facebook Sayfası)


YUKARIDAKİ ADRESLER DIŞINDA HİÇBİR SİTENİN/SAYFANIN JOYSRO YÖNETİMİYLE İLGİ VE ALAKASI BULUNMAMAKTADIR.

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
2,314
Günlük Ortalama Mesajlar
5.80
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
45
En yeni mesaj
Dün 15:49
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
Bugün 14:21
Üyelik tarihi
13.Ocak.2018
Tavsiye Puanı
33

74 Arkadaşlar

  1. 0urLifeTR 0urLifeTR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Tecrübeli Oyuncu

    0urLifeTR
  2. abcvyo15 abcvyo15 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Oyuncu

    abcvyo15
  3. ALCHMY ALCHMY isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Banned

    ALCHMY
  4. Archeon Archeon isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    JoySro Knight

    Archeon
  5. ASBJK ASBJK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Oyuncu

    ASBJK
  6. asilzade20 asilzade20 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Oyuncu

    asilzade20
  7. Avukat0 Avukat0 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Oyuncu

    Avukat0
  8. bakkal35 bakkal35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Oyuncu

    bakkal35
  9. batuhan1982 batuhan1982 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Oyuncu

    batuhan1982
  10. biggie07 biggie07 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Oyuncu

    biggie07
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 74
Hakkımızda
JoySro Online, Aralık 2011 tarihinde açılmış olup, 7 senedir kesintisiz yayındadır. Tek server ile başladığı hizmet hayatını 2 ve 3. serverlarını açarak devam ettirmiştir. Şu anda HAZAR, MİTRA ve PETRA olmak üzere 3 farklı CAPte sunucularla siz değerli oyuncularına hizmet vermeye devam etmektedir.
Bizi Takip Edin

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0